Monday, June 22, 2009

PENARIK CABLE





hohhh.....pada suatu hari aku telah diarahkan untuk menjaga cable di atas stage Konsert Pesta Malam Indonesia3, untuk sekian kalinya aku melihat band2 pujaanku dengan hanya jarak sedepa dariku..pergh..terjiwa plak aku.
wpon sekadar dipinggiran,tp aku dapat tgk live beb..
hihiii...
akhirnye aku xtahan dan tukar tempat ngan pinky(rakan sekerja baru aku) untuk replace tempat aku.Aku?aku dok kat camera Din kat atas stage cameraman.fuhhhh...heaven.antara ramai2 umat manusia yang berebut nak nengok shielaon7,padi,dewa n gigi. aku la yang teratas...hahah..clear je saujana mata aku memandang.....hoooho..

3 comments:

Fatin Farhanah said...

lina bungokk....



aaahhhh..

aku tak layan aaarrr band2 indon neh.

sume muke nak indon jeeeehhhh...


ko uk dekat2 sume jerawat dorang clear jerkkk....

bwahahahhaha..

terserlah giler cemburu ka neh...

bwahaha

lynabun factory said...

tahooo dah..
yang len2 aku xheran...
JANJI MAIN MATA NGAN DUTA BEBBBB...(yang ni aku tambah jer..)kakahhhhh....

|AzMee|--|AcHu| said...

hahahahha...
mesti besh giler lkan kak lina???
wakakakka...
huhhuhuhu
ST12 ader X???
hhehhehe