Sunday, June 21, 2009

dear lady...
lame dak nuleh blog ni....

kang da masok minggu ke-2 aku keje kat Visual Three ni....
so far....so good....

banyak bende baru yang aku blaja kat cni...
xkesah r jadik kuli batak pon....
coz aku tao aku mg xde skill lagi nak wat keje2 ni....

ble tgk org patching2.....set up barang....
aku terpikir...ble aku akan jadik terror cam diowang???
tp aku yakin ari itu akan tiba nanti...

yang mane, aku akan mule bosan wat keje2 ni n maybe tahap nak muntah...
hohooo...sape tao kan...

da lame x contact dak2 class...
bkn xnak...tp 2 minggu kat cni asyik outdoor jer...
tp orait gak...dari c2 aku blaja....

syam ngan kak lin x abes2 swoh aku benti keje...
yelar...diowang ckp keje aku cm keje org jantan....
balik satu dua pagi....
angkat barang brt2....

tp xpe........sabar lu LYNA.....
nti ble da terror org xkan cakap lagi....

syam ckp keje ngan dier n dier kc bersih 1K..
tp keje deir banyak graphic jer...
aku nak keje yang dalam line aku klu bley....

ri2 aku ade gi audition GADIS MELAYU.....
tp entahlah...xdapat dah la2...xpanggil pon...
yang cast aku ri2 aku ingat lagi..pembaca berita tv3 dlu....tp aku xtao name..
rope2nye awek fahrin pon ade gi casting gadis melayu...aku tao pon tgk gambo2 dlm myspace fahrin zairy...awek dier mmg cute pon...
memang gadis melayu yang comel dan cantik...

dalam idop aku, aku klu bley nak melibatkan diri dalam penyiaran di hadapan tabir....
tp klu xde rejeki, blakang tabir pon jadilah....
janji aku terlibat dgn dunia penyiaran....

hopefully aku akan berjaya dalam mengejar cita2 aku....papai LADY....

2 comments:

|AzMee|--|AcHu| said...

insya Allah akan tiba rezeki akak satu ari nanty....
sabar ea kak...
kat V3 tuh rajen2 arr keje ea...
kim salam kat sume staf2 kat sane...
hohohoh....

lynabun factory said...

hahah...thx a lot...
segan plak...
ropenye ade yg membace isi hatiku...
kui..kui....