Saturday, May 2, 2009

dear lady....
ari ni aku dak pegi training RUBIAH...coz malas......
aku da terase cam back up tol da ni...aku lagi suke dapat watak Pendua sahaj drp dpt watak rubiah then ade tggungjawab len nk jadi pendua plak...at least aku bley concerntrate watak Pendua aku je...xyah la aku susah2 nak menghapal skrip...
kalu btol aku boley pgang watak Rubiah,nape pihak management xkasi aku peluang utk prctice SOLO???so cam mane aku nak tao kemampuan aku dan kekurangan lakonan dan nyanyian aku...klu prctice berdua,orang xkan nmpak mane yg terkehelnye lakonan dan nyanyian aku...
skang ni aku da ilang keyakinan dan semangat nak blakon teater rubiah ni....
aku cume nak kan penglaman, tp penglaman aku ni mmg xbest....
ase kene berkongsi kaseh plak....
dak2 laki aku nengok OK je kongsi watak,tp dalam ati sape tao....
sumer gurl yang kongsi watak mesti ase x selesa n xbest even cik adlina pon yg terpakse kongsi watak ngan Makcik Maktuan....atin da tros bwk diri ke teluk intan dah...klu x krn teater ni msti aku da bley balik kampong berjumpe ngan nenenda terchenta.....OH TOKMI....i miss you....

1 comment:

-cikmuNnTaLib- said...

hoittt....
ade blog x gtaw...
tlsn jns ape y ko pki neh...
sama cm tlsn rumate ko r...
hek3...